Captador de sueños

2010.11.11. 14:34

Húha! Majdnem 1 hónapja nem írtam már!!!:O Igaz, h sokat kell tanulni, de ez nem mentség erre:D Hát mi is történt mostanában?! Elkapott a ellenőr néni, meg vettem egy új esernyőt, de tönkrement azonnal:D De ne ijedjetek meg, már kicseréltettem:)
Pedig tök jó egyiptomos esőernyő volt!!! Mostmeg sima libazöld:D
Hétvégén voltunk flóriánban, csocsóztunk. meg Cegléden is voltam 1 napot, kaptam álomfogót meg új ruhát.
Előző hétvégén meg utasban ittunk meg akkoris flóriban:D
Tamásomtól kaptam egy új virágot!!!:) Cserepeset!!! Nem tudom mi a neve, de zebracsíkos a levele. Nagyon csodálatos:)(L) Kössz Szivi!!! Majd teszek fel róla képet, h mindenki láthassa:) (amúgy tudom, h nem olvassa senki a blogom, de nemis azért csinálom:D magamat szórakoztatom:D)
Na megyek könyvtárazni!!!


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr822441660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása