Yotz!

2010.10.01. 16:57

<-- itt a művem:)
Péntek van, nézem a X-factort:) Letöltöttem torrentről. 2 kedvencem is van már. vagyhárom. Ma úgy döntöttünk Szivivel, h filmet nézünk... :D Csak legyen jósok kaja:D Mármint csipszi. Amúgy nemtörtént semmi különös mostanában. Prezentációt csináltam a magánhangzók csoportosításából csütörtökön, meg volt egy 5 perces dumálás is Flemingről:) Tegnap Tamásomnál voltam, FamilyGuyt néztünk.
Sétáltattam a malacokat, amúgy 3/4 12kor keltem:D Holnap után meg megyünk ilyen családi ebédre...

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr102337635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása