Fiesta:D

2010.09.18. 09:34

Az előbb reggeliztem, már fentvagyok, fél 8kor keltünk, Szivimnek mennie kellett segíteni radiátorozni.:)
Szombat van, ami azt jelenti, hogy ma bulizunk!!!:D
Tegnap Tomb Raidereztem, a 3-mal. Meg megnéztem a True Blood következő részét.:) Meg tanultam is, úgyhogy ügyes vagyok!:)
Még írom kell 3 hírt sajtónyelvre, az a baj:(
Lehet még írok ma! Mégazislehet;)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr142304864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása