Exile on main street

2010.09.13. 10:32

Supernatural szeptember 24-én!!! :D Már csak 11-et kell aludni!:D:D:D
 Najó. Ma gyüttem megint Majamiba, volt egy Antikvitás órám. Óra után már zabáltam is, mostmeg jöttem gépezni, mert a tesi csak délben kezdődik.
Menjünk vissza az időben:D : Tegnap voltam Szivimnél, csipszet zabáltunk (1 p-vel!!!:D :csipsz.) Meg néztünk Atlantist. Elég jó rész volt.
Szombaton voltunk a fahídiban, mármint még a körösön. Előtte Rokon eljött, hát elég jókat rehegtünk:D Csináltunk mojito-t, utána már csak citromlével meg ásványvízzel ittuk a fehérrumot:D Jóvoltazúgyis...
Pénteken meg Tamásommal buliztunk 2-en:)

Hát kb ennyi majd még írok ha az akaratom azt diktálja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr752292340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása