Fergeteges nap

2010.09.03. 10:27

Oó tegnap nem írtam! Sebaj, nem is értem volna rá, annyi minden történt.:) Délután elmentem Rokonhoz, gépeztünk, azután meg elmentünk sétikálni.:) Megakartuk nézni a Tiszát, ezért a fahídi felé indultunk el. Csak nagyon fújt a szél!!! Akkora széllökések voltak, hogy azmár egyenesen fájt!:D De mi erősek vagyunk és továbbsétáltunk. A macinkat néztük, azóta sincs meg! (Mert Rokonnal régen, több évvel ezelőtt vettünk egy menő csipszet amibe volt egy sárga medve, jól elrejtettük a városban, de valaki megtalálhatta és innentől már nemtudjuk mit csinálhatott vele...)
Már mentle sokat a víz. Utána visszakanyarodtunk, meg akartuk látogatni Szivit, de nemtudtuk mert fájt az agya.:( 
Kitaláltuk, hogy zabálunk csipszit, vettünk is grilleset, felfaltuk és hazamentem.
Este jött Szerelmem!!! Annyira jó volt, hogy eljött hozzám!!!(L):) Néztünk kedvencrész Csk-t (nem univerzumot mert az egyenlő a ürülékkel) hanem Atlantist!!! Vegas, amiből megismertem Johnny Casht:D
Szeretlek Tamás!!!
lovelovelove!

  • Bónusz kép: Apa kocsija:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr32268503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása