A pingvinem még él!!!:)

2010.08.31. 22:45

Kedvesnaplóm!!!

Derég nem írtam már beléd!:D Már aztse tudom hogy kell, kijöttem a formából:D Utoljára decemberben írtam, akkor még nem voltam túl az alapvizsgán, de azóta már gondtalan vagyok, móka és kacagás az életem!!!:D

Holiskezdjem?!

Ma volt nálam Rokonom, elmentünk a vasutasra, persze megint összetalálkoztunk a vasutas komával, akivel már olyan jóba vagyunk, hogy sörrel kínál minket:D Meg elmentünk soppingolni, vettünk tejszínt, és csináltunk raffaello golyót. Fincsi lett! Lacc is volt nálunk, ő is betesztelte:D

A nyár gyorsan elillant, holnap már szeptember 1... újra!!! Nee nemakarok őszt!
De nagyon jól telt a nyár! Hálaistennek sikerült az alapvé, meglett minden tantárgyam, úgyhogy büszke vagyok magamra:DDD
Voltunk Szivikémmel és a többiekkel Gyomaendrődön és a tömörkényi motorostalálkozón, ott is jól éreztem magam. Meg voltunk Balatonon!!!!!! Szeretlek Szivi, köszönöm még egyszer azt a csodálatos hetet!:) Nagyon jó volt veled nyaralni, boldog vagyok, hogy elmentünk Kawával!!!:)
Pihenésnek nem volt helye, mert már mentünk is Monorierdőre! 5csillagos volt, rehegtünk sokat:D Csak hamburger nem volt!!!:(:D
Meghát volt Szivinél a Pophét, nálam meg rákendrollhetet tartottunk. Mondjuk az enyémre alig jött el valaki, egyik nap Tamással és Rokonnal buliztunk 2en, de nekem ők jelentik a legtöbbet(L):)
Jameg voltunk csongrádimotoroson is.

Röviden összefoglalva ezek voltak a nyár nagyobb eseményei, meg mindig, amikor Szivimmel együtt lehettem(L) Szeretlek!!!

Ú befestettük Tizivel a hajam! Mangószínú!:D Imádoma mangót enni is meg ilyenek:D
Meg nemrég vettem egy tökjó rúzst, megenném, olyan finom illatú!:)
Loreal Infallible lips, vegyen minden lány ilyet és nemkopikleaszájjáról.

Hát ennyi jut eszembe most, elteszem magam holnapra, már a szemgolyóm is csípi a monitor. Majd lehet írok még vmikor.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr272263098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása