parapéntek!:)

2009.11.06. 09:58

Már 7 óra óta fentvagyok:) Az a baj, h nincs itthon senki. Ma már megvettem a novemberi bérletem. Most épp töltök le zenét meg videókat. 1 Columbo részt is:D (Azt még szeptemberben kezdtem tölteni, de nagyon lassan jön, pedig fontos lenne!!!)
Énekeltem is már egy csomót, nagyon szeretek énekelni, ha nem hallja senki:D (Azt hiszem, szerencséjük van azoknak az embereknek, akik nem hallottak énekelni...:) )
Szerdán Tamásék eljöttek, Nála aludtam, alvás előtt még szarakodtunk a lefolyóval:D:D:D
A ZHt kiosztották tegnap, hátnégyeslett. Megelégszem vele.
Azt nem is írtam le, hogy tegnapelőtt amikor jöttem volna haza busszal, Tömörkényen ragadtam:D Rossz buszra szálltam fel:D:D:D haha!!!
Nembaj, inkább csak röhögtem, jött a felmentősereg (Apa) értem:)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr231504296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása