That's All Over-

2009.11.04. 09:56

-ezt hallgatom most.:) *
Eljött a szerda máris, mindjárt vége ennek a hétnek is...
Tegnap volt az a nap, amikor későn értem haza, nagyonnagy csábítást éreztem, hogy ne menjek be bioszra, de mégis bementem. Nem az órával van bajom, hanem hogy utána sokat kell várni, későn jön a busz. De nembaj, nem panaszkodom...:) Olvastam addig is!♫ ♪
Ma nyelvtudományon nagyon sokat kellett röhögni. Könnyesre röhögtem magam:D De nem a hülyeségeimen, ahogy szoktam, h kitalálok vmit, és nembírom abbafejezni a röhögést, hanem tök vicces dolgokat mondott a tanár:D
Most pedig netezek tovább, utána lehet, h nézek egy sorozatot!:) Heló.


*hogylehetvalakinekilyengyönyörűhangja?!?!?!?!?!?!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr241497815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása