fúdejó!!!:)

2009.11.03. 12:16

Tegnap este nagyon vidám voltam!!! Tizecskével röhögtünk egy csomót, mert játszottunk a nyulassal 2-en:D Olyankor nembírjuk abbahagyni a röhögést:D
Késbőbb felhívott Szivikém, hogy eljön hozzám!!! Nagyon boldog voltam!!!:)
Néztünk Supernaturalt. Decsak 1 részt, a következő elpusztult.
Ez a hét nagyon rövid lesz nekem, ez a nap nem, viszont már csak holnap meg holnapután jövök suliba, és havaj!!!:D (vagy havaly?!)
Most töltöm a 2 órás szünetem, az előbb készítettem asztali díszt Anyának, mivel minden hónapban jön egy nő, és várja, hogy odamenjenek hozzá tehetséges gyerekek, (mint én), és ingyen lehet nála csinálni vmit...
Még lesz 3 órám!!! Tesizni nincs kedvem!!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr581495206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása