Hát nem aranyos?!

2009.10.24. 15:06

Itt van a denevér, amit megígértem, hogy rajzolni fogok!:)
BETEG VAGYOK!!! :o Nemrég gyógyultam fel, mostmegmár megint beteg lettem. Este Szivimnél aludtam, de nem sokat tudtam. Reggel kaptam Tőle gyóccert. Már megettem. Fincsi volt!!!:D Egész nap fújom a orrom, meg mar a torkom.:) Mintha vegyszert ittam volna:D
Tegnap egészen jó napom volt, már ezt vártam! Tamásomnál ébredtem (L), hazamentem, majd délután UI-val vendégségbe mentünk. Tök jó volt!!! Shut up woman, get on my horse!!!:DDDDDDDDD De sokat röhögtünk!!!:D Ez után haza, mert bohémba mentünk 7-en. Mintagonoszok. Én csak egy sört kértem:D Utána Katáékhoz vacsorára, majd a parkba, a körben voltunk. (De sztem inkább az X-ben...:) ) Sörözgettünk, pisiltettük az elefántot:D Ezzel jól lekötöttük magunkat:D
23:00 körül Rokonnal együtt elindultunk, én Tamásomhoz mentem!!!(L) <3

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr721471888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása