De rég írtam már!!!
Utoljára csütörtökön. Azóta történt sokminden.:)
Jó volt a hétvége, sokat voltam Szivimmel!!!(L) :) Rokonhoz is elmentem, meg ő is jött hozzám:) Ó és szombat óta vihetek utast a Malacomon, ami azt jelenti, hogy Tizecskét már vittem is:D Mászkáltunk össze-vissza a városban...
Tegnap Szerelmemnél aludtam, annyira jó volt Nála, móka és kacagás!!!:D:) Üzenem, hogy lemostam a tatot.:D
Ma írtunk latinból egy zéhát, sztem jó lett!!! De majd megtudom 3 hét múlva. Holnap filozófiából.
Jövőhét=ősziszünet!!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr851461832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása