futty!:)

2009.10.11. 21:10

Jujj ma megnéztem a Supernatural 5.évad5.részét!!! Hátnemtalálokrá szavakat:DDD(L)
Most Tamásomnál vagyok, Ő vacsorázik, én meg keresek feliratot az új CSK-hoz. Még ma megnézzük!!!:)
Ma tök jó volt, egyszercsak jött Rokonom, kávézás után el is mentünk a kedvenc helyünkre!!! Tündi rámtelefonált, ő is jött később, majd Gábor.
Volt megint egy vad utunk hazafelé:D Rokonnal dőltünk a hátsó ülésen:DDD
Ma tanultam országismeretre. Mert azt kell.
Boldog vagyok, mert Szivikém nálam aludt az este!!! Ma én fogok Nála!
Holnap újra hétfő, megint kezdődik a hét. Viszont jó, mert a hétvégére van egy csomó program, már várom!:)
Najó, most abbafejezem.:)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr961443459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása