Olvadósrágó

2009.10.07. 14:41

Tegnap mikor hazaértem, fürödtem, vacsoráztam és zabáltam.
Reggel jutott eszembe, már itt Majamiban, hogy elfelejtettem elhozni a helyi bérletem!!!:D Úgyhogy sétáltam a suliba a Marstértől. Nembaj mert felfrissültem:D
Nem akartam bérlet nélkül felszállni, tegnap is volt ellenőr a buszon amikor utaztam, 2x is.
Már volt 3 órám, még 1 lesz, kb 1és negyed óra múlva. Enikővel ma is rengeteget rehegtünk, főleg nyelvtudományon meg újlatin irodalmon:D
Volt szünetünk, addig Enikőhöz felmentem, utána ő az albérletembe... még ebben a hónapban az enyém is...
Könyvtárismeret után haza!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr841434095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása