Kedd délután

2009.10.06. 12:24

5:50essel jöttem ma, Tamásom elvitt a buszmegállóba reggel(L)!!!:) Köszönömszépen!:)
Felszálltam a buszra, leültem, de felkellett volna csipeszelni vagy celluxozni a szemem, hogy ne aludjak el:D Nembaj, szunyókáltam egy kicsit. (Most szerencsére nem büdösemberek ültek mellém):D
Ideértem időben, negyed órával az óra megkezdése előtt már a teremben voltam, de még nem volt bent senki:D ciripcirip. 
De nemsokára megérkezett Enikő, és megkezdődött a móka és kacagás:D
Óra után kávéztunk, meg beszélgettünk itt a suliban, mert annyiranemvoltmitcsinálnunk.:)
Utána szétváltunk, mert mindkettőnknek máshol volt órája.
Hujj most jut eszembe, 2 hét múlva 2 zéhá is lesz. Sebaj.:)
14:00kor kezdődik a következő óra, most itt gépezek a suliban, nem hoztam laptopot.
Estetízreotthon!:):D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr441431259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása