Ójeeeeeeeeeeeee!!!:) Nagyon jó kedvem van!:) Végre látom magam mosolyogni!:)
Szombaton Tamásomnál aludtam<3, vasárnap jöttek Keresztanyáék, meg sétáltattam a kutyámat:) Este elmentem még Szivimhez<3, zabálunk frincsi mogyoróscsokit meg túrórudit. Közben Odaátot néztünk. 2 részt!!!
Reggel elmentem suliba, a 7ötössel. Latin, irodalomtudomány, országismeret, gyorsan elteltek az órák. Enikővel szünetben felmentünk az albérletembe, ma röhögtünk egy csomót.:D Tök jó volt így a mai nap!:) Hát bekell vallanom, ma hazajöttem Majamiból, így érzem jól magam. Belese merek gondolni, hogy szenvednék most, ha ott lennék...:S 
Majd reggel visszamegyek. Nem zavar a buszozás. Bérletem is van!:)
Ma még eljön Szerelmem, nézünk Supernaturalt. Naszijasztok!:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr361429695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása