yay!

2009.09.29. 21:19

Na mostmár tudok írni a nap végére. Az első óránk elmaradt, úgyhogy aludhattam sokáig.
Tegnap alig akartam elhinni: Anya és Apa jöttek Majamiba, hoztak nekem netet!!!:D:D:D:):):) kössz!!! Olyan jó, tudok mostmár netezni, nem olyan k***** unalmas itt az albérletben!!!
Tegnap, meg ma is skypeon beszélgettem Tamásommal!!!!!:) Szeretlek!!! Élőben jó lesz majd találkozni Veled!!! (2t kell aludni!)
Ma futásóra elég vicces volt, nordicwalk-oltunk, ami azt jelenti, hogy két pálcával sétálsz, mint egy hülyegyerek...
Körülbelül ennyi történt. Most zabáltam, nagyon sokat, majd biztos lidércnyomásom lesz az éjszaka:DDD
Most pedig fürdök, majd holnap írok újra.
Tamásnak üzenem, hogy nagyonnagyonnagyon szeretlek!!!(L)
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr851416793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása