Boldogság

2009.09.27. 20:07

De régen írtam már:DDD
Tegnap délután találkoztam Rokonommal, a garázsban:D Körömfestés, meg sok móka és kacagás:) Utána Tamásomhoz, de nem volt otthon!!!:O De végül sikerült találkozni Vele:)<3 Elmentünk kávézni és röhögni. ("jónapotjöttembevallanivalamit:D) Azután haza, készülődtem gyorsan, mert Tündiékkel találkozót beszéltünk meg:)(L)!!! Elcangáztam a fahídi fölé:D Jó volt végre találkozni velük! Szőlőzabálás:) Mi mindig egészségnapot tartunk velük. Najó, csak félig.;) Később Tamásomhoz, nála aludtam!!!!!!!(L)(L)(L) 
Ma pedig Kawával jöttem haza!!!(L) (De persze Tamás vezetett!;) Rokon elgyütt délután, mentünk a szokásos helyünkre, később Tündiék is:) Fényképeztünk meg videóztunk egy csomót:D Jó nap volt a tegnapi meg a mai is. A nap fénypontja: Tamás ittalszik!!!(L) lovelove szeretlek!!!  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr861411333

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2018.02.13. 14:38:28

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása