Már csak egyet kell aludni!!!
Most jöttünk Enikővel a könyvtárból, elég nehéz eligazodni benne. De legalább nem idegbeteg nők vannak és segítettek. Ma még csak 1 óránk volt, még lesz 3. Tegnap zabáltam a BurgerKingbe, bioszon a influenzáról volt szó. Amikor mentem vissza az albérletbe, Anyával beszéltem telefonon, eltévedtem, és kiderült h egy sokkal rövidebb utat találtam az albérletig:D Beszéltem Szivimmel telefonon, Farscape-et néztem, és aludtam!!!
Még most is beteg vagyok egy kicsit!!!:O

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr571401347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása