*****jó nap:)

2009.09.18. 20:39

Ma Tamásomnál ébredtem, szerencsére most nem kellett korán kelni:)
Kávéztunk, neteztünk. Azután elmentem Rokonomhoz! Cangára pattantunk, bementünk a gimibe röhögni:D Vettünk peccint!!! Imádjuk
a peccint!!!:D Enyémben lepke volt. Utána gátra mentünk, majd hozzánk zabálni:) Elmentünk shoppingolni, meg a vasutas padunkra, majd megint hozzájuk:D Millió köszönet Rokonomnak, letölti nekem az A Gunfight-ot!!!!!!!!(L) Kaptam tőle Farscape-et, meg Supernaturalt is!!! season5episode2 jeee!!! Tamásomhoz még beugrottam, narancsos "film"...:D:D... Most itthon, várom, hogy jöjjön!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr131391472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása