Home, sweet home!!!:D (L)

2009.09.17. 15:49

Eljött ez a nap is végre, most is 1:40essel jöttem. Nagyon jó itthon lenni! Mondjuk nincs itthon senki, de szerencsére találtam egy csomó kaját:D
Rendeltem tegnap egy könyvet, a Démonos 8. részét, még ma délelőtt hozták! Tökjó!!!
Most kávéztam, fürdenem kell, hajatmostni, stb... Meg nemrég tudtam meg, hogy JohnnyCash játszott egy filmben!!! A Gunfight. Muszáj megnéznem!!! Sőt: kötelező!!!!!! (L) :D

Na szijasztok!

(L)
(K)
(L)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr711388587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása