Wildwood flower

2009.09.13. 12:07

Dél van. Most fogok ebédelni.
Tegnap jó volt a szalonnasütés, bár én nem sütöttem:D Táncoltunk, ruhát cseréltünk, meg dumáltunk egy csomót.:DDD Én már a buli vége felé lefeküdtem a hintaágyba. Miután mindenki elment, felmentem és elég gyorsan elaludtam...:) Fel se ébredtem, amikor Szivim feljött!!!!:O
Akkora buli volt, hogy széttört a légycsapó:D Reggel észleltük. Remélem Tamásom nem kap ki!!!



 

 Ʌ  Ʌ
  ˑ  ˑ      <--Betmen.
  ˉ

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr11378795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása