Már csak 1 óra...

2009.09.12. 13:32

...és lejön az új rész. Már mióta várok rá!!! Egy óra múlva jön Rokon is:) Tegnap megkaptam a pirszinget, nekem nagyon tetszik!!!
Este Tamáshoz™ mentem, Nála aludtam<3. Ma meg úgy tudom szalonnát sütünk! Utána meg itt alszunk nálam:DDD
Tegnap délután voltam Rokonnál, majd Tündiékkel találkoztam a gáton. Most nézem tovább a filmet. Majdlehet, hogy írok még...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr1001377045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása