Újra visszatérek?:)

2013.07.01. 21:52

Hahó!!! Már kaptam egy kedves figyelmeztetést Kedvenc Rokonomtól, hogy írjak újra!:)<3 Úgyhogy megígértem, itt az új bejegyzés! Utoljára március közepén írtam, azóta olyan sok minden történt. Volt a szülinapom, befejeztem a szakdolgozatom, záróvizsgáztam, majd sikeresen megvédtem a szakdogám!:) Azt hittem, hogy soha nem fogok a végére jutni. Szerintem régebben már írtam erről itt a blogomban, hogy nem tudom elhinni, hogy egyszer majd végezni fogok a sulival... és sikerült. Még mindig furcsa, hogy ez a fejezet lezárult most.:) Szombaton lesz a diplomaosztó, úgyhogy kézzel fogdosható lesz az eredmény.:D  Este pedig csapunk egy nagy bulit:D 34 főt számoltunk eddig!<3 Na de nem is akarok ennyit beszélni a suliról, esetleg még annyit, hogy a közeljövőben dolgozni szeretnék, hétvégente pedig OKJ-s képzésre járni!!!:) Szegedre! Megint! Nem tudok elszakadni ettől a várostól:D <3 Napfény-city.
Múlt hét szerdán voltam utoljára Szegeden, különféle papírügyeket intézni. És ha már ott voltam, beugrottam a kiállításra az Árkádba. 8 autót lehetett megtekinteni, meg 1-2 cuccot.:) 
Ma reggel 10-től egészen délután 1-ig nézelődtem a városban, itt Kecskeméten. Főleg ruhákat meg cipőt kerestem. Olyan sokáig odavoltam, hogy megéheztem, beugrottam egy Fornettisbe fini májaskockát enni:D A kedvencem!!! Kinéztem egy tök jó alkalmi ruhát, csak sokallom az árát.:( 10 lepedő, 1x veszem fel kb...
Várom már a hétvégét, a sok mókát és kacagást. Mindenki ott lesz, aki számít.:)
Így hirtelen nem is jut most eszembe más, ezentúl megpróbálok gyakrabban írni. Tényleg!:)
Sok képet csatolok, amelyek röviden elmondják helyettem, mik történtek az elmúlt 2 hónapban.:)
1szulinap.png

1. március 18: Szülinapom volt!:) Marstortát kaptam, mint Edó is, az övén.

2..png2. Mézi sikeresen elballagott a gimiből:)

3..png3. május 17: Dongó megtanult motorozni:D

4..png4. május 20: Anyáékkal tavat takarítottunk:O Sok munka volt vele!

5.png5. vettem egy virágos nadrágot, ennek örömére rózsát festettem a körmömre:)

6.png6. Virágos ruha-mánia!!!<3

7.png7. Mamától tortaformát kaptam, gyártom a gyümitortákat!:)

8.png8. június 16: Szegeden voltam, kiállításon is, idegeneket kértem meg, h fotózzanak le:D

Mára ennyi, holnap új bejegyzés!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr985386776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása