2013.01.22. 13:13

pokhani.pngEgy pár napja már fényképeztem a blogomhoz, de nem volt kedvem írni. De most rávettem magam.
Múlt héten már szerdától otthon voltam Csongrádon, mivel Szegedre kellett mennem szakdolgozat ügyben, onnan meg akkor már hazaugrottam:) Tomi csak pénteken jött. Péntek reggel fogorvoshoz is el kellett mennem, előtte meg vásárolgatni voltam.:) Mamának meg magamnak vettem ruhákat:D Szakadó esőben nem volt valami móka és kacagás cangázni, de mindegy. Megérte elindulni.:) Ráadásul vmi jégeső szerű esett...
Péntek délután már Tomi is megérkezett, Hangulatba mentünk, szokás szerint.:) Szombat este pedig vendégek jöttek hozzánk, Apa szülinapját ünnepeltük, kicsit megkésve. Tök jól éreztem magam:D Apának a pálinkásüvegére megint festenem kellet, ettünk sokat, festettünk a kislánnyal is, stb...

Hangulatba aznap is elmentünk, mikor hazaértünk, a vendégek még mindig nálunk voltak:D
Vasárnap visszajöttünk Kecskemétre, tegnap pedig megérkezett az ülőgarnitúránk! Haladunk a berendezkedéssel.:) Szivi összeszerelte gyorsan.:)
Méziék meg voltak itt nálunk január 11.-én, akkor vettem ezt a cicanadrágot meg a vattacukros parfümöt. A parfüm annyira finom illatú, megőrülök!:):D

vattacuki.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr985034844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása