2012.09.17. 08:20

3nadi.pngHahó! Több mint egy hónapja nem írtam, de most, hogy itt van az ősz, remélem több időm lesz!
Hétvégén szalonnát sütöttünk Tomiéknál, másnap meg Miszteréknél:) Úgyhogy most eseménydúsabb hétvégénk volt:D Jól sikerült a szombat, sikerült úgy bevernem a fél fejem, hogy másnap nem emlékeztem, h mitől fájhat a fülem meg a halántékom...:D A fülem most is be van gyulladva még...:D
Sok újdonságot nem tudok írni, esetleg azt, hogy Rokon kiment Ausztriába:( Rokon siessetek haza, találkozzunk!:)
A fogászati asszisztens képzés pedig szeptember 29-én indul, ha lesz belőle vmi... Nem tudom, hány ember gyűlt már össze. Valamit kezdeni kéne már magammal, mert unatkozok!:)
Voltam őszi bevásárláson, vettem 3 hosszúnadrágot! 2 kéket és egy korallszínűt!:)
Anyáéktól meg kaptunk konyhai aprítógépet, úgyhogy már elég sok mindenünk van!:) Segítség nélkül nagyon nehéz lenne.
Most egyelőre ennyi, majd ha lesz erőm, írok még a héten!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr934781882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása