2012.04.15. 14:16

bbkr.pngHahó! Ma elég későn keltünk, nemrég reggeliztem, mindjárt eszek banántekercset is:) Tegnap Hangulatban voltunk, Mézi megcsinálta este a hajam, és irány bulizni:D Utána még elmentünk az Infernoba is. Anettel jót röhögtünk:D Előző nap is Hangulatban kezdtünk, utána meg a Bohémba mentünk át. Karaoke este volt:D Voltak jó, meg nagyon szar "énekesek" is:D
Vége a tavaszi szünetnek:( Holnaptól újra suli...
A héten vettem egy alapozót (Garnier BBkrém), amit már régóta kerestem boltokban, már a DMben is kapható! enzold.pngMost mindenhol ezt reklámozzák.:) Joyban volt termékminta, kipróbáltam nálam bevált, ezért meg is vettem teljes kiszerelésben:D 2 színben kapható, nekem a light kell. Nagyon szeretem. Van termékminta a dmben kirakva, hoztam egyet abból is:D Amúgy 2000Ft-ért vettem, de megérte, nem kell belőle sok egyszerre. Na jó, elég a termékbemutatóból:D
Letöltöttem a mobilomra egy jó kis alkalmazást, fényképeket lehet vele átszínezni. Nagyon tetszik:)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr44443539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása