szaguld a tavaszi virágokat!

2012.04.12. 15:56

Hahó! Tegnap volt Rokon 22. szülinapja!!!:)(L) Boldog szülinapot Rokon!:) Ennek örömére elmentünk inni:D Fütyülős meggyeset és sört! Meg beszélgettünk egy komával, akiről kiderült, h ismeri a fél várost:) Utána még elmentem Tomihoz, de már fél10 volt. Sorozatot néztük, Mentalistát, már nagyon álmos voltam, de 1 részt megnéztünk. Vagy elaludtam? Nemtom:D
Tegnap előtt pedig jött Rokon, elmentünk ruhákat nézni, ki is néztem egy jó kis nadrágot, amit tegnap megvettem. Ez a fekete hosszúnadi, olyan, mintha bőrből lenne:D

Utána még elmentünk lidüllbe, vettünk sört, ropit és az utcán elfogyasztottuk:D A vasutas helyen. Később eljöttünk hozzánk, akkor csatlakoztunk a kerítéspartyhoz is:D
Tök jó, h szünet van még.
Tomi sztem nemsoká eljön értem, úgy volt, h 2kor jön, csak esett az eső. Majd ideér vmikor.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr24390563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása