2012.04.02. 14:16

rkoves.pngHahó!!! Ősrégen írtam utoljára, már megint!:D Sok minden történt azóta azt hiszem. Kezdem a múlthéttel:D Szerdán meg csütörtökön nem voltam suliban, mert Rokonnal intéztük a rendőrös ügyünket.:) Fellebbeztünk, úgyhogy várjuk, hogy most mi fog történni. Lehet, h még cipi1.pngegy hónap is kell, h legyen vmi eredmény. Szerdán nem sokat találkoztam Rokonnal, mert beteg volt múlthéten. Csütörtökön már többet mászkáltunk, vettünk mindenféle finomságot és kiültünk a parkba felzabálni.:D

Pénteken Szivivel Hangulatba mentünk volna, de zárva volt:( Ezért átmentünk a Gardenbe. Rég nem voltam már ott. Találkoztam volt osztálytársammal, jót beszélgettünk, meg csocsóztam is Szivivel. Szombaton pedig én mentem Tamásomhoz, csillagszületiken röhögtem, aztán meg néztünk Odaátot. Múlt héten ilyen volt a körmöm, mint a képen. (najó, 1 napig?:D)

Tegnap meg itthon maradtam, Tündiék jöttek, foglalkoztam a kislánnyal. Meg a tesójával Re-voltoztunk. Este cipi2.pngTomb Raider filmet nézünk anyával a tv-ben, igaz, én már láttam vagy 100x:D Ő még sosem. Emlékszem, még a  filmet meg is vettem kazettán, Rokonnal mentünk el érte:D

Még 2 képet beszúrtam a cipőmről, ebben járkálok mostanában. Szülinapomra kaptam.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr384356053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khimarion 2012.04.05. 12:29:51

hu de szerelmes vagyok rokon ebbe a cipőbe aztaaa *.* nagyon jó :)

DemonViL 2012.04.06. 09:23:30

@Khimarion: köszi!:) nekem is nagyon tetszik!<3
süti beállítások módosítása