2012.03.13. 15:57

ujdologok.pngujdologok2.png!!! Itthon vagyok már! Ez jó hír is meg nem is, ma egy órám lett volna, elmaradt, de ezt csak akkor tudtam meg, mikor lementem Szegedre!:D Nembaj, mindegy már, nézelődtem a városban, amíg nem jött a busz. Voltam Rossmannban, ott vettem 2 körömlakkot - az egyik sima fekete, (az előzőm beszáradt), a másik pedig egy csodálatos kis körömlakk, még sosem láttam ilyet:D Remélem majd a körmömön is jól néz ki - meg vettem szempillaspirált, meg szamócás zsepit:) ❤
Ruhákat is néztem több helyen, de nem találtam semmi jót!:D
Ma még hajat mosok, kifestem a körmöm, megcsinálom a házim, és elmegyek Tamáshoz! Azt hiszem, holnap ZH-t is fogok írni, majd este tanulok rá. Most meg megiszok egy vödör vizet!:D
A körömlakk neve 840 Genius in the Bottle.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr554314355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása