2012.03.04. 16:34

angry.pngHahó! Beteg vagyok:( Folyik a orrom állandóan, tegnap meg nagyon köhögtem. Pénteken még jobban voltam, amikor voltunk a Hangulatban. Onnan elmentünk hamburgerezni, Szivi meghívott egy ananászosra(L) Tegnap rám írt Rokon, h találkozzunk, egész délután a városban sétáltunk, kacsákat néztünk, utána meg eljöttünk hozzánk pálinkázni, meg citromos sörözni.:) Sütöttünk gombás-tojásos melegszendvicset:) Este jött értem Szivem, elvitt Kawával, nála aludtam. Este rosszul voltam, szenvedtem:( Reggel pizzát ettünk, aztán ment dolgozni Szivi.
Tanultam egy kicsit, most meg Odaátot fogok nézni, befejezem azt a részt, amin utoljára elaludtam:) Apától ma ezt a pólót kaptam:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr144288402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khimarion 2012.03.06. 22:46:03

uhh de jó póló!!!! nézd csak rokon mit találtam egész jó kis körmök :) www.utos.me/koromfestes-tipp-lanyoknak/
süti beállítások módosítása