2012.03.02. 17:19

lilaruzs.pngJó rég írtam utoljára! Már nem is emlékszem pontosan a hét elejére, de azért megpróbálom leírni sorban:
Hétfő: Reggel 5:50kor mentem suliba, Tominál aludtam, későn indultam el tőle, így reggel nagyon kellett sietnem!!!:O Nagyon gyorsan tekertem a buszmegállóba, hideg volt, már 3 napja fáj a torkom...:( Amikor suliból jöttem haza, helyi busszal mentem a központba, a buszunk összeütközött egy autóval, beütöttem a hasam, még mindig fáj egy kicsit. A sofőr meg sem kérdezte, kinek-mi baja, hanem lezavart minket a buszról, onnantól menjünk gyalog...
Délután Szerelmemmel kacsákat néztünk és etettünk a Holt-tiszán!!!(L)
Kedd
: Csak egy órám volt, úgyhogy későn mentem, hamar jöttem:D Ez az első hét, hogy minden nap tudtam menni suliba:O

Szerda: Unalmas nap volt valamennyire, de a fordításos óra érdekes volt. Szivinél aludtam!
Csütörtök: Suliból hazaértem, Szivi eljött kávézni, este pedig mentem hozzá. Én már nem bírtam sorozatot nézni, aludtam inkább:D Ő még megnézett 2 ígyjártamazanyátokkal vagy mit.
Ma: Aludtam sokáig, Mézivel jót beszélgettünk, Lineage-eztünk, Mamának bevásároltam, meg kitisztítottam a lefolyóját:D Piszkos munka:D
Már kikészítettem, mibe menjek este a hangulatba: szoknyába fogok, mert jó idő volt egész nap. Lila felsőbe és harisnyába, amihez jó lenne egy kis rúzs is. Az előbb rózsaszín rúzsra tettem lila szemhéjfestéket, és tök jól mutat!:D Kell nekem lila rúzs!
Utóirat: Ma Kormi beleesett a kerti tóba:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr384284809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khimarion 2012.03.02. 18:21:28

jó így ez a rúzs rokon! :)
Oh szegény, hogy veled mik nem történnek hallod :O és pont a hasad ütötted be nincs annak már így is elég baja :/

DemonViL 2012.03.03. 10:41:11

@Khimarion: <3 köszi! szerencsére ma már nem fájt!:)
süti beállítások módosítása