2012.02.22. 18:28

alma.pngÚjabb fejlemények következnek:D Épp a fini fahéjas-vaníliás teám iszom, gondoltam, írok már újra. Anyáék átmentek a szomszédba, egyedül maradtam.:) Mézy sincs itthon:(
Ma voltam suliban, tök jó volt ez a mai nap, tegnap viszont nem mentem. Anyával orvosnál voltunk Szentesen. Még 2 vizsgálat van hátra...
Elég sokat hiányoztam mostanában, de Nóri szerencsére mindig segít, ha kérem, ma is mondta, mi volt a házi, mikor nem voltam suliban.
Annyira nem történt semmi különleges, ma felvettem a matricát a diákigazolványomra, meg a friss új lila bérletet:D Gyűjtöm a bérleteket, megvan eddig az összes helyi, meg a távolsági is. Majd összeszámolom egyik nap, mennyi van. Azt viszont nem szeretem kiszámolni, h mennyit költöttünk rá eddig.:D
Azt hiszem, ennyi elég mára. Majd ha lesz kedvem, írok máskor is!:D (U.i.: nem volt semmi ötletem, milyen képet rakjak ki, ezért turkáltam a régiek közt, és megtaláltam Apa rajzát.:D Nem láttam még rajzolni őt, de a pálinkáért mindent megtesz:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr214173963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khimarion 2012.02.22. 21:27:06

és van már időpontod rokon mikor műtenek? :( Jobbulást! keresztapa rajzol lol XDD

DemonViL 2012.02.23. 12:02:57

@Khimarion: még nincs, de jövőhéten sztem megtudjuk az időpontot. ja én is röhögtem, amikor megláttam a rajzát:D
süti beállítások módosítása