2012.02.09. 10:47

sütike.pngHahó!
Itthon vagyok! Éjszaka óta hányingerem volt, reggel elmentem a buszmegállóba, de mégis hazajöttem utána, nem mentem suliba. Gyógyszer miatt nem érzem most jól magam.
Tegnap hazajöttek Mézesék Szigetvárról, megkértem, h nyírja le a hajam:D Már egy ideje gondolkodok rövidebb hajon, miért ne?:D Edó tisztára golyósnak tartott, sajnálta a hajam. Én nem, mert a vége már szalma volt nagyon.:D
Cicussal este már mentek is szánkózni a gátra, én nem mentek, mert bébiszitter voltam, jöttek Tündiék és játszottam a gyerekkel:D
Hétfőn, kedden és szerdán Tominál voltam, beteg Szivecském, remélem már meggyógyul! Már ideje lenne!
hajrovid.pngMit is akartam még? Azt hiszem, mára ennyi. Az jutott eszembe, h milyen veszélyes cangára ülni:D Bicikliztem minden nap 1x-2x, nagyon félelmetes néha:D De még szerencsére nem tanyáltam el:D Namindegy...:D
Ja meg volt Anyának a szülinapja, sütöttem neki meggyes rácsost (vagy cseresznyéset? sosem tudom megkülönböztetni a 2 befőttet:D) Mézinek meg 17.-én lesz a szülinapja. Gondolkodhatok, h mit vegyek neki?

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr384083277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása