Elballagtam!:D

2013.07.10. 12:03

csokor.pngMúlt hét vége nagyon jól sikerült szerintem.:) Már az az előtti napokban vettem egy pár sminket, így készültem a hétvégére:D Pirosítót meg Manhattan 3 részes palettát, amit már régóta szerettem volna. Szombaton Rokonék jöttek segíteni délután, bográcsban főzni, mi meg elindultunk öten Szegedre, valahogy 2 óra után, és fél 7-kor értünk haza.:) Nagyon jó volt minden, az ünnepség is tetszett.:) Szerencsére nem volt őrült hosszú az osztó. Este pedig amint visszaértünk, már érkeztek is a vendégek, nem is számoltam, mennyien voltunk, jó sokan! Valaki mondta, hogy ezt a bulit még egyszer meg kell ismételni, úgyhogy mások szerint is jó volt a parti:) A képen az a csokor van, amit elsőre kaptam, pont Rokonéktól:) Kaptam vég ezen kívül 3 csokrot kb., meg 2 cserepes virágot. Én azokról nem készítettem fotót, remélem, valaki lefényképezte őket.:) Egy karórát is kaptam! Meg serpenyőt:D Meg baglyos matricát:D Vasárnap meg pakolásztunk, mamával forma-1et néztünk,:D délután pedig mentünk Zuziékhoz, mert ott is buli volt, ő is végzett, csak ő már a mesterképzéssel.:) Ott is nagyon fini kaják voltak, csak nem maradtam sokáig! Este visszajöttünk Tomival Kecskemétre. Hétfőn vettem egy fehér ujjatlan pólót, tegnap meg egy fehér szoknyát + napszemüveget (csatoltam hozzá egy vicces képet:) Unalmamban rajzoltam is. Ma meg szétnézünk Tomival bútorboltokban, ideje lenne, hogy vegyünk egy szekrényt a nappaliba.:)

fehruha.pngNAPSEM.pngWENGIE.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr95398811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khimarion 2013.07.11. 22:18:58

Hoppá rokon de jó kép portrérajzolást nem vállalsz? :) Jók a cuccok amúgy amiket most szereztél be:) Jah és én csináltam képet a többi virágól is van vhol a mappában :D És látattok valami jó szekrényt? :) A Kapott óráról is csinálj képet meg a bagolyról :D

DemonViL 2013.07.12. 15:51:56

@Khimarion: Köszi! Szeretnéd, hogy rajzoljak neked valamit?:) Tényleg, akkor majd letöltöm a ballagásos képeket a facebookodról! <3

Khimarion 2013.07.13. 10:46:31

Le tudnál minket rajzolni Lajával egy közös képünket? az tök jó lenne :):)
süti beállítások módosítása