2013.07.02. 22:22

ruha.pngMa reggel újra útnak indultam a városba ruhát nézni. Végre sikerült kiválasztani egy nagyon jó homokszínű ruhát.<3 Csipkés a hátulja, derekán fodros és egy lepkés kitűző volt hozzá! Holnap lesz róla normális kép is, ez még a próbafülkében készült kapkodva.:D A vállfán nem teljesen adja vissza a kinézetét, de este negyed 11-kor már nem fényképezkedek.:) Kinéztem egy arany színű köves szandált is, nem tudom, az illene-e hozzá. Délután Tominak is vettünk egy pár tökjó cuccot!:)Egyéb érdekesség nem is történt ma. Sorozatot néztünk, melegszendvicset ettünk, lassan elmegyek aludni, fáradt vagyok. Sokat sétáltam ma. Abban is ki lehet fáradni!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr95388543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khimarion 2013.07.03. 00:17:12

Fuh de jó ruha rokon!!! mennyiért vetted és hol? :) Szerintem ehhez simán illene egy arany köves szandál:) És tominak miket vettetek azt is fotózd! :D

Khimarion 2013.07.03. 00:18:59

jah és azt a fodrot a derekán peplumnak hívják! Nagy divat imádom :)

DemonViL 2013.07.03. 09:11:49

@Khimarion: Köszi Rokon!<3 Az volt a célom, hogy elég sok boltot körbejárjak és megtaláljam a legolcsóbbat és legszebbet. Mert úgy gondolom, amúgy sem hordanám olyan sűrűn már szombat után. Komolyan mondom, vagy 20 boltot bejártam a 2 nap alatt.:D Ezt az Ázsia Centerben vettem 3300 Ft-ért:D Szerintem elég jó vétel volt. Tominak a Cosmos-ban vettünk 3 nadrágot, egy papucsot meg 1 pólót! Ma lefényképezem!:)

Khimarion 2013.07.03. 19:44:22

OOOh 3300ért ez semmi pénz!!! egyébként meg ez tökéletes munkába járós ruha ugyhogy szerintem még hasznos lehet meg időtálló divat tehát sokáig jó lehet még :) Nagyobb méretben nem volt esetleg?:D Kérünk képet felvéve is! :)

DemonViL 2013.07.03. 20:40:09

@Khimarion: Igen, munkába járósnak is jó lenne, remélem munkám is lesz hozzá:D Csak ez az egy méret volt, homokszínű meg még egy fehér:(
süti beállítások módosítása