2013.03.14. 13:47

orchTomitol.pngHolnap már péntek!!!:) Ami azért jó, mert most hétvégén sok, tökjó programunk lesz.:) A március a kedvenc hónapom, ilyenkor sok-sok jó dolog történik. (bár az idő most elég rossz, fúj a szél, esik az eső, egy kicsit el is álmosodtam:))
Tomitól nőnapra kaptam orchideát<3 Már 5 különböző színű kis gyönyörűségem van:D (szerezd meg hát mind!:D - ez a mottóm.) Múlt héten pénteken itt voltak Nóráék, ettünk pizzát meg elmentünk csocsózni. Szombaton-vasárnap semmittevéssel telt a hétvége.:)
Hétfőn meg vásárolni voltam.:)
Vettem topánkát, mert az előzőt Anya betüzelte, (:D) egy barna kabátot is vettem, meg egy Adidas széldzsekit. Örültem minden új cuccnak. Szülinapom alkalmából már idejében elkezdtem magam meglepdesni:D (van ilyen szó?! most már igen.)
topankamegatobbi.pngA Balea tusfürdő nem vált be. Megfürdök vele, majd egy idő múlva megváltozik rajtam az illata. wattafukk?:D Nekiadom Mézesnek. Én meg maradok a szappannál.
Szappanmániám azzal fokoztam, hogy beszereztem olyanokat is, amik csak természetes összetevőkből állnak. Véleményem még nincs róluk, várom, hogy este legyen és használjam valamelyiket:D Vettem egy csokis-mentásat, egy narancsos-szegfűszegeset és egy kubeba olajosat. Alig tudtam választani, annyiféle volt! Edó meg kép alapján azt hitte róluk, hogy sütik:Dszappan3.png
Mostanában fontos nekem, hogy mit kenek magamra. Dezodoroknak is utánaolvastam, kidobom az összeset, amit eddig használtam. Most van egy Dr.Organic golyós dezodorom. Gránátalmás, de engem inkább édes rózsaillatra emlékeztet. Alumínium-, parabén-, SLS-, alkohol-, színezék- tartósítószermentes. Összetevője: gránátalma, aloe vera, izlandi zuzmó,:D E vitamin és napraforgó olaj. Kíváncsi vagyok, mennyire hatásos, mennyi időre lesz elég. (csak nagyon drágák az ilyen termékek:(
Jaj meg hát a kis fésűkém! Régóta álmodoztam már egy ilyenről! Szénaboglya hajamon végigsiklik 1 "húzásra":O Hogy lehet egy fésű ennyire jó?:D Vizes hajam is kifésüli egyből. Tangle Teezer a neve, 2 hete már csak ezt használom! <3
drorganic.pngtangle.pngÍgérem, mostanában nem költök magamra, nem veszek semmit!:D



A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr935134515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása