2013.03.05. 16:27

csillagosmkorom.pngMárcius<3 Süt a nap, jó idő van, (bár ahogy ma sétáltam, fülembe fújt a szél és egy kicsit megfájdult, érzékeny a fülem)! Most éppen sül a kaja a sütőben, úgyhogy ráértem írni.:) Közben iszogatom az ásványvizem. 2 liter naponta, az a minimum, amit megiszok. Odafigyelek rá már 3 hete, hogy betartsam.
Hétvégén Csongrádon voltunk, Miszterék bulijába mentünk Szivivel. Motoros buli volt, minden évben megrendezik, ez volt a 10. buli, idén már zenekart is hívtak!:O Jó volt a hangulat, egy tanyán rendezték meg. Sajnos a mosómedvét nem láttam élőben, csak fényképen, már sötét volt, mikor odaértünk. Először el sem hittem, hogy van az udvaron mosómedve:D Ettem paprikás krumplit, meg röhögtünk képeken+videókon.:)
Mézi megcsinálta a körmöm újra, de végül nem olyan lett, amilyet eredetileg szerettem volna, mert nem vettem meg a körömlakkokat. Így a már meglévő dolgokból kreált nekem, csillagos-rózsaszín zselés körmöt. Olyan vékony zselé-réteget kértem rá, hogy nem is látszik, h műköröm, viszont tartós, mert a lakkot lefedi ez a réteg. 
sampontus.pngTegnap Malomban voltam nézelődni, (itt van tőlünk gyalog 5 percre), ma vettem tusfürdőt, Balea Guava-t, (gyümölcsillat<3) mert régen elfogyott az előző. Már egy ideje szappannal fürödtem (rózsás, nagyon fini szappan, Romantica a neve, biztos el fogom használni azt is).
Most a barna samponom mellé vettem egy balzsamot, azt írja, olajos hajregeneráló, igénybe vett, száraz hajra. Majd meglátom, mit művel velem.:) Holnap meg irány Szeged, a napfényváros!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr385118202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása