2013.02.20. 20:54

mostilyen.pngilyenlesz.bmpMost már várom a tavaszt! Nagyon-nagyon! Tegnap kinyitottam az ablakot 1 órára, ma meg kapar a torkom... Pedig csak friss levegőre vágytam:D
Minden nap sétálok valamennyit, de csak boltba szoktam lemenni, olyan vagyok, mint egy nyugdíjas:D Jó, azzal a kivétellel, hogy tanulok is azért. Sokat!
Egyik nap vettem egy bőrradírt, az előző Oriflame-es kifogyott, így muszáj volt beszereznem egy újat, mivel hetente legalább 2x használom az arcomon. Euro-s boltban vettem egyet, még Csongrádon kigondoltam, hogy milyet fogok. Gyümölcsös! Olyan illatú, mintha igazi gyümi lenne. Megenném legszívesebben.:) A szamócás meg az áfonyás (?vagy fekete ribizlis) a legfinomabb, de itt csak körtés volt, ezért azt vettem meg. De ez is "ízlik":D Azóta voltam megint abban a boltban, és láttam, feltöltötték a készletet, megint van mindenféle. Nembaj. Majd ha elfogy, veszek másikat.
A körmöm most olyan, mint a képen, ami nem adja vissza teljesen a valóságot:) Francia zselés manikűr, a fehér részén apró csillámpor, közte 1-2 nagyobb lila. Nagyon tartós, de már várom, hogy újat csináljon nekem Mézi<3:) Legszívesebben minden nap másikat szeretnék:) Olyan sok szépet lehet látni. Ki is néztem, hogy milyet csináljon nekem legközelebb, fekete francia manikűrt, mostanában nagyon tetszik! Mint a képen!
Ma regisztráltam a krémmánia nevű oldalra, ahol sok termékről megtudhatunk információkat, mit vegyünk/ne vegyünk. Kár, hogy nem találtam rá hamarabb! Facebookon is bejelöltem, mert így mindig megtudom, hogy milyen új termékek kerültek a boltokba.:) Egy pár cuccomat meg sem vettem volna, ha olvashattam volna róluk előtte... (Pl. egyik dezodorom utálom, meg a szőlőmagos arctejem, stb...)
Jövőhét végén megyünk csak haza, de legalább otthon voltam, amikor megünnepeltük Mézy 18. szülinapját.<3 Mars csokitorta volt a meglepetés.:) Nyami!naturia.bmp

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr305094842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása