2013.02.15. 16:35

sutiike.pngmukorom.pngHahó! Itt a hétvége megint, szerencsére! Ma este megyünk haza, várom már. Tegnap Valentin-nap volt, kaptam Szivitől cserepes virágot, én meg sütöttem neki sütikét.:) Most Szivi filmet néz, én pedig unatkozok, ezért írok a blogomra:D Meg amúgy is el vagyok maradva 1-2 dologgal. Pl., Mézi megcsinálta a körmöm, már nekem is műkörmöm van!:) <3 Köszi!:) Nagyon tetszik, vettem azóta csillámport neki, hogy többfélét tudjon alkotni. A következő rózsaszín glitteres lesz!:) Nagyon ügyesen meg tudja csinálni!
Holnap pedig koncertre megyünk, a fahídiba. Kíváncsi vagyok, h milyen lesz. Rég nem voltam már ott, meg Tündiékkel is régen találkoztam már (volt osztálytársam). De csak jó lesz a hangulat, viszek "ásványvizet":D
Mézesnek most lesz a szülinapja hétvégén, már megvettem neki az ajándékot;) Ja és pár héttel ezelőtt befestette a hajam barnára!
valentinra.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr625082293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása