2013.01.09. 19:19

Ebben az évben még nem is írtam!
Röviden összefoglalom, mik történtek eddig: (az előző részek tartalmából:)) Szivivel átköltöztünk az új lakásba, ami sokkal jobb, mint az előző! Nagyon szeretek itt lenni. Múlt hét végén is itt maradtunk Kecskeméten.
A Karácsonyt viszont otthon töltöttük persze, a családdal. Kaptam sok ajándékot, névnapomra is, meg Szivivel közösen is kaptunk! Hiszen ez a szeretet ünnepe!:D<3
Szilvesztert is otthon ünnepeltük, elmentünk Hangulatba. Többen voltak sztem, mint előző szilveszterkor, ittunk tekilát, pezsgőt, stb... Jókat nevetgéltünk.:D Viszont 2 óra után már hazamentünk. Összességében jól végződött a tavalyi év, remélem ez az új év is ugyanolyan tökjó lesz.:) Leszámítva az államvizsgát, amit nem nagyon várok...:(
A képen egy olyan smink van, amit szilveszter napján készítettem, de este nem így festettem ki a szemem. Arról sajnos nincs kép. Ez egy lila-rózsaszín smink arany csillámokkal a szemhéjon.

szilv1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr745008767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása