2012.12.12.

2012.12.12. 19:17

csikosk.pngHaló!
Szombaton költözünk! Várom már, ma megnéztem az új lakást, éppen festették. Tomi választotta a színeket.
Beteg vagyok még egy kicsit, már több, mint egy hete. Péntek óta nem is dolgozok, pénteken hazamentem orvoshoz, (azért elmentünk szórakozni a hétvégén), jó volt otthon lenni! Vasárnap visszajöttünk, akkor voltam a legbetegebb. Megfáztam, majd vmi vírust is összeszedhettem, mert szédültem is sokáig.
Ma meg már éreztem magam annyira jól, hogy elmenjek vásárolni:D Mamától megkaptam a karácsonyi zsetont:D
Vettem cipőt + egy szabadidőnadrágot. Egy leárazott hajspray-t is beszereztem, erős és kevesebb töredezettségű lesz tőle a hajam, az van a flakonján.:)
Meg vettem körömmatricát is, mert nekem tetszett az előző, egy hétig simán lehet hordani, még akkor is szép. Most csak 99 ft volt, úgyhogy valamikor a héten még visszamegyek, és veszek többet. Vannak ezüst színűek is, szilveszterre pont jó, amikor készülődök, nem kell azzal törődnöm, h elkenődött-e a körömlakkom!
Ezt a körmös képet a neten találtam, én is ilyen mintájút vettem, még nem ragasztottam fel az enyémet, majd vmilyen különleges alkalomra tartogatom... pl., ha nem kell majd mosogatni...:)

ujakk.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr344962220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása