Check matte

2012.10.25. 14:21

Ha3dolog.pnghó! Jaj milyen rég nem írtam! Pedig időm van rengeteg.:) Szakdogámhoz olvasok, ha nagyon unatkozok, meg takarítok, pakolászok. Most a hosszú hétvégén Csongrádon voltunk, házibulikban, meg Hangulatban. Minden nap műveltünk valamit. Jó volt sok időt otthon tölteni, a szobámat is kitakarítottam végre teljesen:D
Anyával tettünk ki őszi díszeket, meg meggyújtottuk a szellem-mécseseket.:)
Tegnap délután jöttem viMS check matte.jpgssza, busszal, szegény Szivi meg is fázott kicsit a motoron. Várom, hogy hazajöjjön a munkából,mert átrendezzük egy kicsit a hálószobát. Azt álmodtam, h egyedül átrendeztem, de inkább megvárom őt.:D Jó nehéz egyedül tologatni az ágyat, szekrényt stb...
Tegnap vérvételen voltam, mivel eléggé nehéz eset vagyok, az első vétel nem is sikerült, mert megalvadt a vérem, mire levették volna a kellő mennyiséget. Ezért aztán a másik kezemből is megpróbáltak, de akkor már feküdnöm kellett.:D Jól megkínoztak!
Mostanában is vásárolgattam néha, pl vettem egy új kőpúdert, meg már rég kifogyott az előző, meg egy Miss Sporty körömlakkot. Check matte a neve, átlátszó és bármely körömlakkra rákenem, matt lesz tőle az alap. Kipróbáltam már néhány lakkomhoz, tökre tetszik az eredmény:D Most éppen matt fekete a körmöm, fényes fekete pöttyökkel. Jó vele trükközni.:)
Vettem egy lábszármelegítőt is, egy fekete szőrmés pulóvert (Tomi azt mondta, h kutyás):D, meg egy zöld szegecses rövidujjút. Készülni kell az őszre. Vagy már lassan a télre...

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr174869611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása