2012.08.10. 09:05

ktn.pngHell! Augusztus van, nem akarom még, hogy vége legyen a nyárnak! Múlthét végén Körös Toroki Napokon voltunk Rokonnal! Még akarok ilyet!:) Szombaton mentünk, délután sminkeléssel kezdtük, jól néztünk ki;) Este Roadon voltunk, Tomi később jött. Találkoztunk néhány rég nem látott ismerőssel. Jól éreztük magunkat, valamikor hajnalban mentünk haza. Másnap meg Körösre mentünk úszkálni, én aludtam is a parton:D Ezen a hétvégén motoros találkozó, menni fogunk.
Ma 10re fodrászhoz megyek, megújítanak:D
Várom már a holnapot is, Szerelmemmel töltöm a hétvégém<3, koncert, sör + motorok:D
cotede.pngVettem egy új parfümöt a saját ízlésemnek megfelelően. Mostanában sok parfümöt kaptam, így nem vettem magamnak egyet sem, azok is finik voltak, de most úgy döntöttem, h beszerzek egyet önként:):D
Más: kb. 5 éve tanulom a spanyolt, nincs semmi bajom vele, de úgy döntöttem, hogy vmi mást is kipróbálok. Elég nagy fordulatot vettem:D Semmi köze a spanyolhoz. Na, kitaláljátok, milyen képzésre fogok járni? (biztos nem...:D)
3...2...1...: fogászati asszisztens. Jó, mi?:D
Már jelentkeztem, várom a következményeket!
Mindenkinek jó hétvégét, már aki olvassa:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr354704881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khimarion 2012.08.10. 15:51:23

Ennél jobb képet nem találtál rokon? XDD
Fogászati asszisztens lol ez most h pattant ki a fejedből?:) Jó szórakozást motoros talin :)Jövőhéten eljöhetnél nekem szép lábkörmöket csinálni nyaralásra:p de nem találtam sima fehér körömlakkot a városban ezt képzeld ár el :(

DemonViL 2012.08.14. 08:29:52

@Khimarion: Nem akartam másik képet kitenni a megkérdezésed nélkül:D Bár sztem nem sokan olvassák a bejegyzéseim:D Majd írni fogok a motoros találkozóról is még ma.
A fehér körömlakkom Lora-márkájú, sztem majdnem minden 100Ftosban lehet kapni, elég jó, de persze neked vmi tartósabb kellene, mert egész napod a vízben töltöd majd! Tökjó nektek!:) Jó nyaralást!<3
süti beállítások módosítása