2012.07.27. 09:56

Hahóka! Tomi reggel elment dolgozni, most csinálom a reggelim. (Szerencsére most időben végez! Tegnap 12 órát kellett dolgoznia:(
xiaxue.pngTegnap nagyon unatkoztam, már annyira, hogy rajzoltam! Az egyik kedvenc blogírómnak a portréját. Kellett volna még dolgozni rajta, de így is sok időmbe telt. Mobillal fényképeztem, úgyhogy nem kell szuper minőségre számítani:D
Meg tegnap voltam a városban is, Szivinek ügyet intézni. Zenét hallgattam, főztem paprikás krumplit, és már vártam, hogy végre ma legyen.:D
Megyünk haza! Találkozok Rokonnal, már rég nem láttam. Meg menni kell orvoshoz...
Ma kifestettem a szemem unalomból, csak gyorsan összedobtam vmit. Érdekes sminket akartam csinálni, de inkább szarnak nevezném a végeredményt. Nem hoztam el a fekete tusom, így szemceruzát kellett használnom, amivel a húzok egy vonalat, már hegyezhetem is újra:D Sebaj!:Dgreneye.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr674681297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása