2012.07.26. 12:56

Héjj! Megint nem írtam már egy ideje! Múlthét pénteken eljöttek Mézyék ide hozzánk. Vásárolni voltunk, vettem egy neon fölsőt, cipzáros elöl. Hátulján fekete minta van. Meg egy almazöld ruhát is.NEON1.pngNEON2.png Aztán Mézyvel csináltunk kaját, sütöttünk rakott tésztás darálthúsos finomságot.:) Este meg elmentünk csocsózni-sörözni.:) Beszélgettünk egy német gyerekkel, meg Edóval sokat röhögtünk.:D 
Reggel jöttek Anyáék, mentünk Rokonékhoz ebédre! Keresztanyának a névnapját ünnepelni. Ettünk sok fincsiséget, meg forma1et néztünk:D Rokontól beszereztem egy tökjó kígyómintás karkötőt!kigyokarkoto1.pngkigyokarkoto2.png Hazajöttünk, majd este kitaláltuk Szivivel, hogy menjünk el Csongrádra. Elég kalandos utunk volt, az eső is elkezdett csöpögni, meg a világítás is elment a Kawán néha:( Ami a sötét éjszakában nem túl jó:D) De végül hazaértünk, a teraszon beszélgettünk a többiekkel, én néha átmentem mamához. Filmet nézett, de nagyon beleélte magát:D Persze a "negatív hősnek" drukkolt mindvégig. Ez mamára jellemző:D (onnan tudom, mert elmesélte nekem az egész filmet, már a vége felé járt a film, csak 10 perc volt még belőle). A gonosz szereplő megölte az egyik főszereplőt, (akiről azt kell tudni, h bájitalt ivott). Mama meg ekkor felkiáltott mérgesen, pont a legizgalmasabb meg legszomorúbb rész közepette: "Jólvan, minek kellett meginnod a bájitalt, bazdmegazanyád!:D"
Vasárnap meg zenét hallgattam, csináltam pirosribizli-turmixot, meg ilyenek. Időben visszaindultunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr584679530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása