2012.07.19. 14:17

ujhajszinn.pngPéntek óta új hajszínem van! Szőkés! Igazából nem tudom behatárolni a pontos nevét, két szőkéből keverte ki a fodrász. Le kellett előtte szívatni a színét, majd azután festette be ilyenre. 3 órán át ültem a fodrásznál, közben kávézgattunk, meg pogácsát ettünk:D Azt hiszem, legközelebb is hozzá megyek hajat csináltatni;)
Megterveztem én már régebben, hogy ilyen legyen a hajam, csak nem árultam el senkinek:D
Mindenki meglepődik, aki élőben lát, van, aki fel sem ismer hirtelen, ha összefutunk az utcán:D
Péntek délután hazamentünk, Tomi jött hozzánk, és elindultunk Rokonnal és Palival a városba hamburgerezni. Jó sokat kellett sétálni érte!:O Közben Csilláékkal is találkoztunk, Méziék is jöttek velünk amúgy! A fiúk frizbiztek a városközpontban, mi lányok, meg úgy fáztunk, hogy ihaj:D (?) Mondtam is Rokonnak véletlen, h éhen fog fagyni:D
Aztán szerencsénk volt, mert egy páran elfértünk a kocsiban, nem kellett elsétálnunk a Gardenbe, szegény Tomi lett az a szerencsés kiválasztott, akinek gyalogolnia kellett:D Ott ittunk pálinkát, (jó drágát, 1000Ft volt 4 cent:OOO), meg söröztünk.
A hét többi részén nálunk voltunk, nem mentünk sehova, kivéve Tomiékhoz, meg Szivi elvitt randevúzni a Tiszához.<3
Fogorvoshoz is elkísért, ahol azt mondták, akkor cserélik ki az első fogamat, ha már fekete lesz...:O dejó...
jokistasi.pngHétfőn Anyával vásárolni voltunk, ahol kaptam egy jó kis táskát, meg egyéb dolgokat az albérletbe.
Kedden jöttünk vissza, mert Tomi szabadságon volt. Tök jó hosszú hétvége volt most:) Hétfő este még Méziékkel iszogattunk a teraszon (mondjuk én csak 1 korty viszkikólát ittam).
Tegnap meg felültem a cangára, elmentem a város másik végébe a munkaügyi kp.-ba, ahol végül nem jártam szerencsével, mert engem nem vehetnek fel az adatbázisukba, mert még nem fejeztem be a sulit! YOTZ!
De nem hiába bicikliztem, mert ott találtam egy hirdetést, irodai asszisztens képzést. Jelentkezni fogok sztem. Holnap hívom fel őket.<3hajkura.png Hazafelé pedig vettem egy 1 perces hajpakolást, mely 1szeri alkalomra elegendő. Igénybe vett hajra való. Jó is nekem, mert az enyémet igénybe vettük pénteken...;)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr124666210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása