2012.07.11. 21:09

neonnadrag.pngHahó! Kezdem a péntekkel, mert már megint nem írtam egy ideje:D Pénteken reggel elsétáltam a buszmegállóba, mentem Szegedre vizsgázni... az utolsóra. Vasárnap kiderült, hogy sikerült, 2-est kaptam!!!:D
Onnan Csongrádra, Tamásom már nálunk volt, mire én negyed5kor hazaértem. Nemsoká jöttek a többiek is; Rokon és Pali. Tárcsán sütöttünk husikát. Rokonnal közben elcangáztunk sörért, útközben a biciklikosárban felrázódott és 2 doboz kiszúródott:D Úgyhogy megálltunk és megittuk:D Tomi már ránktelefonált, hogy hol vagyunk, mi lett velünk útközben.:D
Az este végén átjöttek a szomszédék is, már velük vacsoráztunk. Szivim nálam aludt!<3
Szombaton este Tomiéknál készítettünk babgulyást, -Rákendroll hétvége volt-, ami egy nagy bogrács fos lett, mert az egyikőnk leöntötte a levét, mert neki nem ízlett és új vizet öntöttek helyette. Kár volt, mert kb 10emberből 9nek ízlett, de amit ő mondott, azt kellett csinálni...
Másnap kihajítottuk az egészet.
Vasárnap pedig kisebb osztálytalálkozóra mentünk Rokonnal, ami egész jó lett. Parkban beszélgettünk, gyümisöröztünk, majd elmentünk kajálni. Ez egy jó nap volt. Este elmentem Szivihez, szerencsére nem jött vissza Kecskemétre, csak másnap reggel. Én hétfőn még maradtam, mivel fogorvoshoz mentünk Rokonnal. A tprtúra után ittunk egy fincsi kávét, vásárolgattunk, akkor vettem ezt a neon nadrágot.:) Este visszajöttem Kecskemétre, Szivi már várt engem (asszem):D 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr664646499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása