2012.07.04. 14:17

kacsanevelde.pngMár csak 2 nap, és megyünk haza! Remélem lesz egy csomó program a hétvégén!:) Tomiéknál Rock&Roll hétvége, Rokonnal fürdés a Körösön, meg nálunk kertiparti. Majd hívok embereket!
Ma házimunkáztam,:) nemsoká sütni fogok. Tejszínben sült gombás-szalonnás rakott csirkemell. YUM-YUM!
A napokban kitaláltam, h elmegyek Mézi fodrászához, és befestetem a hajam. Lehet, h a jövő 7en. Majd meglepetés lesz, h milyen lesz:D
Tomitól kaptam tegnap kacsakeltetőt.:D Vízbe kell rakni, és 2 nap alatt kikel belőle a kisCsuka. Hétvégén ki is költöm.:D
beach.pngÓ! Tegnap Szivi elvitt a tóhoz! Jót úszkáltunk! Egész sokan voltak, ez a dögmelegnek köszönhető:D (nemtom mért van most ilyen jó kedvem, lehet azért, mert Mézivel csetelek közben:D) 
Hazajöttünk, hamburgert zabáltunk, meg néztünk sorozatot!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr344629018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khimarion 2012.07.10. 23:41:25

Szííj rokon!

Mennyibe került a belépő a tóra? egyszer jólenne együtt is elmenni. És kikelt a kacsa? XD

DemonViL 2012.07.11. 08:14:59

@Khimarion: Hell Rokon! 400 ft fejenként! tényleg el kéne menni vmelyik nap, itt is alhattok! Kikelt a kacsa, de elég ronda lett sztem:D
süti beállítások módosítása