2012.07.03. 09:07

orchid.pngPénteken lesz az utolsó vizsgám, de nincs kedvem tanulni...:) Tegnap is inkább sorozatokat néztem!
Hétvégén nem mentünk sehova, itthon söröztünk 2en. Már várom, h hazamenjünk Csongrádra.

Lefotóztam az orchideámat, nagyon jól mutat a fehér mellett. Csak egyik szobában vannak virágaim, többi helyen sötétet csinálunk, h ne jöjjön be annyira a meleg:)
Unatkozok!
cipii.pngLefényképeztem a szandálom is, ami mondjuk már nem teljesen új, kb. egy hónapja kaptam. Kényelmes, de az első héten még feltörte a lábam.:)

Jelentkeztem már állásra egy-két helyen, meglátjuk, mi lesz, visszajeleznek-e. Jó lenne vmit dolgozni!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr744625376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása