2012.06.26. 21:02

Haló! Jó híreim vannak:D 9 vizsgából már 7en túl vagyok:D Már látom az alagút végét:D Holnap még tanulással töltöm a napot, ma is voltam vizsgázni amúgy. Majdcsak túlélem már a vizsgaidőszakot, nagyon várom, h vége legyen! Az előbb értünk haza Szivivel, voltunk vásárolni, kaptam tőle puha lila párnát!!! De olyan puha, h nincsenek rá szavak:D Inkább díszpárna, de aludni fogok rajta.
Anyától kaptam egy Oriflame-es rúzst, Giordani Gold Jewel Lipstick, Rose Blossom színben. Ilyen árnyalatom nem volt még, de komolyan!:) Azért tetszik, mert nem szárítja ki a szám, nagyon krémes. Mostanában ezt használtam. 
Múlthéten már szerdán hazamentem Csongrádra! Szivi Romániában dolgozott, nem akartam egyedül ittmaradni. Rokonnal tartottunk egy golyós délutánt!:D Kérészeket néztünk a Tiszán, majd hangulatba és centrumba mentünk. Aztán nálam aludt Rokonom!!!<3
Szivi pénteken visszatért, hangulatba mentünk, szombaton meg tanyabuli volt.
Anyával is voltam vásárolni, sok hasznos dolgot kaptunk tőlük: vállfa, szennyestartó, orchidea:D, szőnyegek... Vasárnap ők hoztak vissza engem.parni.pngorifl.pngorifla.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr784613322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása